petek, april 12, 2013

2013 - 1. objava

Ufff. Šele danes sem ugotovil, da je minilo že več kot štiri mesece od moje zadnje objave. Kakorkoli, čas je, da spet napišem, kaj se mi dogaja. Dogajalo se je veliko. Če sem bolj natančen se še vedno.

Veseli december smo lepo "prepluli" in že tradicionalno v Fužini skočili v novo leto. Letošnjo zimo sem ogromno smučal, predvsem na Voglu, s katerim sem sodeloval tudi pri izvedbi nekaterih programov, Senožetih, prav tako pa mi je uspelo 1x smučati na Morinah in 1x na Turracher Hohe.

Kaj je novica leta? V službi sem dal odpoved, saj preprosto ne prenesem več vseh grdobij, ki se dogajajo na šoli. Skoraj neverjetno je, da lahko nekoč top šola in res prijetno delovno mesto postane tak zapor in tak poden. Očitno je, da ima vsaka stvar vzpone in padce. Super je, ko si na vzponu in grozno, ko si na poti navzdol. Tudi v življenju vsakega posameznika je očitno tako, da greš včasih gor in ko prideš na vrh je potem edina pot samo še navzdol. Sreča je edino to, da je veliko vrhov na katere se  lahko potem na novo vzpneš. Skakanje z vrha na vrh je sicer mikavno, a po moje prevelika loterija, ki se  na dolgi rok zagotovo ne obnese. Trenutno sem v fazi, ko mi teče odpovedni rok, kar pomeni, da še vedno hodim v službo, a se tu ne počutim dobro. Jebi ga, tako pač je. Ne glede na vse, se mi zdi prav, da svoje delo opravim korektno, kolikor je to mogoče.

Glede na stanje v državi (vse večja brezposelnost, recesija, reforme, itd.) me je seveda strah kako naprej, a vem, da moram ta korak storiti sedaj in ne odlašati preveč. Prav tako imam v sebi občutek, da se v tej fazi nisem zmožen zaposliti v nekem drugem podjetju in delati stvari, ki mi jih narekujejo drugi. Iz tega sledi samo ena varianta, ki predstavlja veliko odgovornost obenem pa tudi ogromno priložnost. To je, da si svojo zgodbo spišem sam z delom, ki ga znam in ga tudi rad opravljam. Še vedno bom ostal v turizmu, predvsem pa bi rad svoj čas preživljal z gosti, kot turistični vodnik in kot nekdo, ki za goste pripravi njihove počitnice.

Odločil sem se, da odprem podjetje HIKE&BIKE, kjer se bom specializiral v pohodniške in kolesarske izlete na območju Bohinja in Julijskih Alp. Ovir, s katerimi se bom moral spopasti je en milijon. Že sama registracija npr. turistične agencije je cel projekt z vidika zakonodaje, pa potem priprava programov, spletna stran - www.hikeandbike.si (domeno in platformo že imam), prodaja produktov, izvedba, itd. Čeprav me je strah se veselim, ker bom počel nekaj, kar me zanima in mi predstavlja velik izziv.

Ker so spletna orodja pomemben del in izvrsten pripomoček pri delu, ki se ga lotevam si s to prvo objavo v letu 2013 obljubljam, da bom bolj pogosto pisal osebni blog in uporabljal vse elektronske komunikacijske kanale za promocijo in predstavitev stvari, ki jih počnem. ;)

Ni komentarjev: