četrtek, november 01, 2012

Movember

Danes se začenja Movember. Stvar je zalo preprosta in obenem zanimiva. Vsi moški, ki sodelujemo v projektu se danes popolnoma obrijemo, potem pa si ves november puščamo rasti brke. Namen te akcije je, promocija oz. ozaveščanje sveta o moški boleznih, predvsem raku na prostati. Tako vsi sodelujoči moški postanejo t.i. "walking bilboards". Več o gibanju je moč prebrati TUKAJ. Jaz sem za gibanje slišal že lani, letos pa sem se odločil, da stvar vsaj poizkusim izpeljati. Že dolgo nisem naredil kakšne odbite stvari, ta pa ima še dober namen, tako da sem danes visoko motiviran. Me prav zanima kaj bo čez 30 dni, če sploh pridem do tja.
Brkov še nikoli nisem imel, a vse je enkrat prvič. Me prav zanima, kolikokrat bom moral razlagati kaj je s to sceno in kako bodo brki izgledali na meni. Tako je bilo stanje danes zjutraj.


Se bom potrudil in vsaj tedensko objavljal "napredek", če bom seveda zdržal toliko časa. ;)

Ni komentarjev: