ponedeljek, avgust 13, 2012

Uskovnica 2012

Zopet sem se udeležil kolesarskega vzpona na Uskovnico. Tokrat je bilo tekmovalcev manj kot lani, predvsem tistih pravih rekreativcev je manjkalo. Temu primerno je bila tudi moja končna uvrstitev, ki je bila bolj pri repu udeležencev. Vseeno sem zelo zadovljen s časom, ki sem ga dosegel (47:21), saj je le ta za skoraj 10 min boljši kot lani. ;)
Po končati tekmi je bila v Senožetih že tradicionalna veselica, kjer letos prvič nisem imel nobenih delovnih obveznosti ampak sem lahko samo užival z Majo in otroci. Streljali smo s fračo, kjer sem bil drugi z rezultatom 17 podrtih pločevink. Prehitel me je samo Zdravko, ki je s tremi streli zadel 19 pločevink. Maja je s Katjo žagala deblo in tako postala prva ženska tekmovalka v tej kategoriji. Za trud sta ob koncu prejeli posebno nagrado. Na žalost sem doma pozabil telefon, tako da nimam nobene fotografije s tekme in veselice. 

Ni komentarjev: